načítání

HTML + CSS kodér(ka) - Brno

Do našeho týmu v Brně hledáme HTML a CSS kodéra. Práce je vhodná jak pro časově flexibilního studenta či studentku na zkrácený pracovní úvazek, tak jako hlavní pracovní poměr

Co u nás budeš dělat?

  • Vyvíjet nové webové stránky a interní systémy
  • Optimalizace a zajišťovat správu stávajících stránek a systémů
  • Přepisovat stávající stránky do responzivního designu
  • Spolupracovat s týmem programátorů a grafiky

Co musíš bezpodmínečně umět a mít?

  • Velmi dobrá znalost HTML, XHTML, CSS (ideálně HTML5 a CSS3)
  • Znalost JavaScriptu a jQuery
  • Znalost LESS nebo SASS
  • Alespoň základní znalost responzivního designu
  • Základní znalost AJ na úrovni čtení dokumentace
  • Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
  • Zájem o nové technologie
  • A hlavně musí na tebe být 120% spolehlivost

Co ti přidá body navíc?

  • Alespoň základní znalost PHP
  • Znalost grafických programů (InDesign, Photoshop, Gimp, ...)
  • Znalosti práce s digitální zrcadlovkou a focením v ateliéru

Co ti nabídneme?

  • Práci v mladém, přátelském kolektivu a moderním klimatizovaném prostředí
  • Firemní notebook
  • Klouzavou pracovní dobu a možnost pracovat z domova, když to prospěje projektu (důležité jsou pro nás výsledky)
  • Možnost práce při studiu
  • Možnost práce na živnostenský list nebo na dohodu o provedení práce
  • Přístup do firemního fotoateliéru
  • Sick days
  • Nápojový servis (Sodastream a hlavně výborná káva)

Zaujala tě nabídka? Napiš nám!

Poslední novinky z našeho blogu

 
7. 12. 2016

7 tipů, jak sepsat email, který projde SPAM filtry

Aneb co všechno můžete udělat při vytváření emailů proto, aby byla jeho doručitelnost vyšší, i když detailně nerozumíte technickému pozadí.
Sendio
 
7. 12. 2016

Jak na (ne) nakupování databází

Plánujete nakoupit vlastní databázi kontaktů a na ni rozeslat svoje emaily? Chcete se raketově rozjet a investice pár tisíc do databáze kontaktů se vám zdá výhodná?
Sendio
 
7. 12. 2016

Třídění kontaktů a personalizace obsahu – jak na to

Není třídění jako třídění. Vědět o kontaktu, zda je náš zákazník nebo jen provedl poptávku, ale k objednání služeb už nedošel, dnes nestačí.
Sendio
 
7. 12. 2016

Pojďme sbírat. Co? No přece kontakty!

Jak by měl vypadat úspěšný sběr kontaktů pro funkční email marketing? Máme pro vás pár tipů.
Sendio